Gå til innhold

Noen flere her som skal ta pergo kur rundt 5 januar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte dobbel pergo kur 5 januar, og har da fått beskjed om at eggløsningen vil være ca 13-14 januar!! Dessvrre er jeg ikke så dreven som mange av dere andre her inne, så jeg vet ikke hva en EL.test er engang, så jeg bare satser på at eggløsningen skjer.. :)

Uansett hadde det vært moro om det var noen andre som skulle "i ilden" samtidig som meg.. :)

Let me know...

Ps: GOD JUL ALLE SAMMEN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to... venter mensen på nyttårsaften (det blir en bonus dersom den ikke kommer), så da blir det vel pergo på dag 5. Skal også ta dobbel kur første gang. Hvilken syklusdag skal du starte på da?

Skrevet

Jeg skal begynne med Pergo på blødningsdag 5! Nå går jeg på Provera for å få blødning!! Har nemlig ikke det av meg selv...:(

Men regner med at den kommer på nyttårsaften hos meg også, så da begynner vi antagelig samtidig!! Det var litt moro,, ;

Har du prøvd lenge? Og hvorfor Pergo? Om jeg kan spørre...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg var på gu i dag. Fikk pergo-kur som jeg skulle begynne på i dag, så jeg er med dere :o)

Er veldig spent på dette!

Skrevet

Hei hei..

eg "tyvstartet" litt jeg.. Fikk mensen 31 desember i stedet for 1 januar, så jeg startet på pergo 4 januar!! Dobbel kur.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...