Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Bruker du de? Hadde tenkt å prøve de som en natt bleie,for funker de like bra som Libero så er det jo endel penger spart da ;o) Noen som har erfaring med de?? Takk for svar og GOD JUL!!!
Beama Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Har ikke prøvd de på natnne... men har brukt de masse på dagen.. syntes de er kjempegod!
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes ikke noe om de. De lekker på gutten min på dagtid så da tør jeg ikke bruke de på kveldstid. De beste nattbleiene (som jeg synes) er pampers baby-dry.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Har prøvd de fleste og synes First Price er like gode som andre merker, og mye billigere. Så nå er det slutt på å sponse de store produsentene her i gården;-)) Har barn fra 0-18 og før syntes jeg Libero var bedre enn Pampers, men nå er det omvendt, så bleiene har forandret seg i løpet av disse årene. Men så lenge First Price funker like fint både natt og dag, kommer jeg til å fortsette med dem:-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2006 Takk for svar!! God jul!!!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 25. desember 2006 #7 Skrevet 25. desember 2006 Jeg synes også de er ganske bra, men ikke like gode som Pampers Active-fit! Min lille frøken er så "flink" til å bæsje, gjerne oppvover ryggen, og da har ikke First Price-bleiene strikk bak slik at det blir flekker på tøyet. Da er ikke pengene spart likevel (for min del i alle fall) siden bodyene ikke blir like fine etter vasken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå