Madame Min Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 Hva syns dere er finest av Nicolas og Theodor? Hva eller hva slags personer asssosierer dere med disse navnene ? (Med unntak av bamsen Theodor!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #2 Del Skrevet 23. desember 2006 syns begge navna er fine, men ville nok godt for nicolas. Nicolas- da tenker jeg på en ganske pen gutt som er litt rampete. Theodor- tenker jeg jo først og fremst på bamsen da.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #3 Del Skrevet 23. desember 2006 Theodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 23. desember 2006 #4 Del Skrevet 23. desember 2006 Theodor er flott.. samme er Nicolas.. tror jeg ville valgt Nicolas jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 24. desember 2006 #5 Del Skrevet 24. desember 2006 Nicolas er veldig fint. Theodor er nesten stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå