gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 og hvor skal dere? selv skal jeg og mannen min til mamma og pappa, og dit kommer også mormor så dette blir kos=) skal feire i askim..(østfold) blir kjempe koselig!! gleder meg sååå.. til middagem og pakkene og alt det andre som skjer... HA EN GOD JUL ALLESAMMEN<3<3
chill+enda en til Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Vi skal til svigers, og der blir vi 12 personer tilsammen; svigers svigerinne + sambo + deres to barn svoger svigerinne min sambo snuppene til sambo (2) og meg selv da Aldri feira jul med så mange før, så det kan jo bli kjekt Regner med det tar laaaaaang tid med gavene da, hihi GOD JUL!!!!!
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Her er det hjemme hos oss for første gang, med mamma og kjæresten hennes, pappa, brodern og oss (sambo, sønn og meg). Får hjelp til å lage mat, da. Har termin 26/12, så orken er ikke så stor... God jul, til alle her inne!;-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Jeg og kjæresten, og vovsen, skal til mormor og morfar sammen med mamman min. Blir koselig det!!!
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Blir bare meg og sambo:( Tar ikke sjansen på å reise hjem for der er det ikke fødestue. Da blir vi heller i Oslo med ti min til Riksen:) Får vel besøk av familien om kort tid uansett, har termin 2. januar:) Men jeg og min kjære skal nok få det koselig vi og!!!!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Vi skal feire her hjemme for fjerde år på rad sammen med: svigers mamma søsteren min svogeren niesen mannen min og sønnen min. Dvs 7 voksne og 2 barn under to år til bords ) GOD JUL!!
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Skal være her hjemme vi. Sambo, meg og våre 3 barn ;o))) Gleder meg masse til god mat og pakker ,o))
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 Skal feire jul med: Mamma og Pappa Storesøss + Type (Selværklert überboss,storesøss altså..) Lillesøss+Type etterhvert Farmor fra helvete Og Sambo som gruer seg værre Forhåpentligvis overlever vi
åsså jeg da :=) Skrevet 23. desember 2006 #9 Skrevet 23. desember 2006 er hos svigers med sambo, sviger seff, søstra te sambo m type og datter på fire. 17 mil hjem, 15 til sjukehuset mitt, 11 til nærmeste sjukehus...... termin 30 des........ hjertet sitter godt planta i halsen for å si det sånn blir nok kos, mem lengter hjem.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå