Gå til innhold

Dette blir den verste jula ever=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne jula som skal være spesiell og koelig med det nye familie-medlemmet, ser ut til og bli den verste=(

Bestemoren min ble sendt opp på sykehuset igår med hjerteinnfark, og får ikke komme hjem=( skal bli sendt til tromsø for en operasjon..!

vi som skulle feire julen hoss hennes fordi at vi holder på og pusse opp og kan ikke være hjemme, det blir ikke noe fin stemning og sitte der nå UTEN mor:'( Alle blir vel og sitte og se ned i gulvet.. for hun er ikke bra, veldig syk og sak nå=( Hvordan blir det uten den gode ribba hennes? huff....*=(*

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg kommer til og gi opp! Mor er den som bestandig har vert der, Klarer ikke miste henne=(

Måtte bare få det ut..

God jul til dere alle=)

Skrevet

Huff da. Det er kjempe trist. Får håpe at hun blir bedre og at dere gjør det beste ut av situasjonen : )

God bedring til bestemor : )

Masse klemmer

Skrevet

uffda =o

gir deg en stooor klem jeg.

det blir jul vet du.å vær glad at mor kom seg på sykehuset og får hjelp.tenk deg hvis ikke.hun vil sikkert at dere skal kose dere og lage jula slik hun pleier.tror du ikke? ta masse bilder,og få sendt henne,eller ta di med selv.feir julekvelden og tenk gode tanker =)

å hvis hun blir opperert i tromsø,så kommer hun til et av di beste sykehusene.det er bra.

dette var triste greier,men vær positiv.å så setter du ribba på slik som du mener hun laga den.tror nok dere blir i tankene mine fremover.....

klem til deg...

Skrevet

Det går sikkert fint med henne!

Jeg gruer meg til julaften...min mor døde i en ulykke i sommer.

Helt uvirkelig nå, hun elsket jula...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...