Beama Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Når er det vanlig at man kutter ut ett av grøtmåltidene? takker for svar
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Luke er 13 mnd han får fortsatt grøt 2 ganger,det er opp til deg egentlig ;O)...men fordelen med å gi grøt lengere er jernet som er tillsatt,så liker babyen grøt og spiser det anbefaler jeg deg å holde på til hun/han ikke vil ha mer!! ;O) GOD JUL!!!
Beama Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2006 ja... har jo lyst til å fortsette med grøt til henne.. men den siste uken har hun bare knepet munnen sammen, og sitter å rister på hodet... innbiller meg at hun er lei grøt.. har prøvd mange forskellige typer også.. vil ikke ha.. hun er 10,5 mnd gammel... kanskje jeg bare tar en pause noen dager også prøver igjen... vi får se... kommer til å fortsette å prøve å få i henne gjennom julen iallefall...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Ja,det er ikke dumt å gi det noen dager,kan jo bli lei dem som alle andre. Brødskiver er jo også greit hvis hun ikke vil ha noe grøt,om du gir henne grønnsaksblanding e.l til frokost så har ikke det noe å si ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå