kyssegal Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hei:) Noen spørsmål jeg lurer på. 1. igår kjente jeg plutselig at det dunka som bare det, nederst på magen. Det var jo ikke noe bobler som de sier det kjennes ut når ungen sparken. Så hva var alt det dunkinga.? 2.Føler meg blek etter jeg har blitt gravid, men har ikke tørt å ta solarium. er det farlig? håpet på å få noe mage eller noe før jul, men det synes ikke enda:( Merker nesten ikke at jeg er gravid jeg nå God jul:D
tessa 82 Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Hei! Tror kanskje det er hikking du kjenner... Ang. solarium så har jeg lest at det ikke er så farlig slik det ble sagt før... Men å sole seg mye høres litt skummelt ut synes jeg, men noen få ganger for å føle seg vel er vel ikke så farlig... Prøvde en gang selv, men fikk så vondt i ryggen... (var da ca.26 uker) Også romsterte småtten så veldig at det var ubehagelig... God jul!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Hos meg er det som leamus i magen eller hjerteklapp i magen når babyen sparker. Tror nok det er babyen din som prøver å hilse på deg:) Solarium er ikke farlig, men du må vise forsiktighet! Pass på så du ikke blir kokvarm og mange legger gjerne et håndkle over magen fordi det er sterkt lys for babyen din vettu. Husk også at man gjerne blir fortere brun når man er gravid, så du trenger nok ikkelike lang tid i solariumet som før:) Selv lar jeg være å ta sol, men bruker sånne selvbrunings-vipes. De er helt ufarlige for den lille og koster kr 120 for 4 kluter på parfymeriet. En klut holder til hele kroppen og brunfargen varer ca 1 uke. Fant ut at det blir jo nesten det samme prisen som å ta sol..... Lykke til da!
kyssegal Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2006 Takk for svarene:D God jul til alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå