Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 jeg har endeligt blitt gravid etter 32pp, så dette var den beste julepresangen min ) har funnet ut at jeg har termin 30/8-07... har allerede begynt å bli kvalmen, så dette va noe dritt.. god jul alle sammen klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 23. desember 2006 #2 Del Skrevet 23. desember 2006 Gartulerer så mye!!! Da må jeg si der var din tur å komme inn hit. Jeg prøvde 14 pp'r og syntes det var velig leeenge! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Georg :) Skrevet 23. desember 2006 #3 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei og velkommen Jeg er i grunnen ganske ny her selv Har foreløpig termin 19/08- 07 God jul til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #4 Del Skrevet 23. desember 2006 Velkommen;)Har termin dagen før deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 23. desember 2006 #5 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei! Velkommen hit! Æ har termin dagen før dæ, å e rimeli fersk her sjøl.... Driv du å styre på t jul no da eller? Juleklæm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat-79 Skrevet 23. desember 2006 #6 Del Skrevet 23. desember 2006 Gratulerer med spira i magen. Ja, det var litt av en julegave, når du har så mange pp bak deg. Jeg er ganske ny her selv(andre gangs), og har termin ca 5 dager før deg. Lykke til i svangerskapet!!! God jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
legobygger Skrevet 23. desember 2006 #7 Del Skrevet 23. desember 2006 Heisann!! Gratulerer til deg!! Første dagen min inne her, har termin ca 31.08 God Jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 23. desember 2006 #8 Del Skrevet 23. desember 2006 Gratulerer så masse og ha en fantastisk julefeiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 23. desember 2006 takker for alle svar ) måtte ta en ny test igjen idag for jeg kan nesten ikke tror d selv at jeg er gravid, men testen ble enda mer synlig idag enn igår.. er d noen som har bestilt time t privat gyn isteden for legen første gang? tenkte jeg skulle gjøre d å heller bestille time til fastlegen i feb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 23. desember 2006 #10 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke det, men ville bare si gratulerer med lille spiren og en god jul til dere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå