Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg fikk nettopp en telefon fra en av mine venninner. Hun var på byen i går. Barnefaren (til mitt kommende barn) kom bort og gav henne en klem og satte seg ved siden av henne. Så hadde han begynt å legge ut om hvor respektløs jeg er som ikke vil satse på ham. Etterhvert hadde han spurt venninnen min om hun holdt med meg. Hun svarte selvfølgelig ja. I løpet av samtalen hadde han hevet stemmen mer og mer, og etter at venninnen min sa at hun støttet meg, så hadde han gått i sinne. Etterpå gikk han i baren og vekslet til seg en haug med mynter (etter en ny lov er seddelinntaket på spilleautomatene stengt..). Han har vært spilleavhengig før, så dette tyder på at han er på kjøret igjen. Jeg har vondt av mannen. Han er tydeligvis syk. Jeg sliter også med min psyke, og har hatt vanskeligheter med å være konsekvent mot ham. Men jeg har sagt klart fra til ham om at han får vise over tid at han er en ansvarlig mann. Denne venninnen min er den som til nå har vært mest positivt innstilt til ham. Nå sier hun at hun angrer på at hun har rådet meg til å prøve mer med ham. Nå fikk hun med egne øyne se hvordan han kan være, og ble skremt av oppførselen hans. Nå får jeg vel snart en telefon av ham om at jeg manipulerer venninnene mine og har sendt ham ut i spillehelvete igjen.. Jeg fatter ikke hvorfor han tror at han kan gå til mine venninner og få støtte. Han visste at denne venninnen er èn av to som jeg forteller alt til.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7544572-han-pr%C3%B8ver-f%C3%A5-st%C3%B8tte-hos-mine-venninner/
motorrypa Skrevet 2. januar 2007 #2 Del Skrevet 2. januar 2007 det er jo nettopp derfor han går til dine venninner. jeg opplevde akkurat det samme med faren til lillegutt i magen. jeg ba han finne seg en ny plass og bo å hva gjorde han. jo han gikk til min aller nærmeste venninne surket å skreik å spurte om han fikk bo hos henne. HALLO hvor patetisk går det an å være. kan love deg at han ble ikke lenge her etter den episoden. takk gud for bein i næsa. det kommer godt til nytte i årene som kommer. jeg har heldigvis vært igjennom dette en gang før så det er ikke helt nytt territorie for meg. enkelte er vist bare looser magneter sånn som meg........ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7544572-han-pr%C3%B8ver-f%C3%A5-st%C3%B8tte-hos-mine-venninner/#findComment-7621022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå