Gå til innhold

Håp enda ??? om graviditetstester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått to dager over IKM. Jeg testet negativt med Quick Respons graviditetstet i går kveld - dvs en, nesten to dager over IKM. Da er vel resultatet nokså garanter "Ikke gravid" ikke sant ??? Jeg leser på pakningen at det er 99 % sikker test.. Jeg har noe mensmurring i magen, det har jeg hatt i en uke nå (jeg har helt regelmessig syklus, dvs varierer mellom 25-28 dager), nå har det gått 30 dager altså.. Men den kan vel ikke ta feil denne testen, kan den vel ???

God jul alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at din kropp danner hcg seint og da vil en test vise negativ selv om du er gravid, så vent 3 dager før du tester igjen, så sant tr ikke har kommet. Så lenge tr er ikke kommet så er det håp ;o) Håper det sitter en spire for deg xxxxxxx

En annen mulighet kan være at eggløsningen skjedde seinere enn antatt, dvs ikm er seinere.

Skrevet

Jeg er i samme båt, Live74. Tok en billigtest for to dager siden, NEGATIV, har veldig regelmessig mens, IKM i går. Men jeg FØLER at mensen kommer hvert sekund- går og sjekker hele tiden, så jeg føler det på meg at den er på vei, men så lenge det ikke er noe TR, er det vel håp??? Men helt ærlig; føler det blir en ny pp. Lykke til og GOD JUL!

Skrevet

samme her, er 3 dager over og føler at mensen er rett rundt hjørnet! konstant! har hatt gangsperre i beina og mensmurring i nesten 2 uke, bare den 1 uka så hadde jeg kjempevondt!.. så er spent, sjøl om jeg føler at kroppn bare narrer meg til å tro at det er noe annet på gang!..

god jul jenter!! :)

Skrevet

Mensen min dukket opp til slutt, og jeg hadde det akkurat slik som dere beskriver det. Er noe dritt...

Skrevet

sier til deg som jeg har sagt til mange andre =)

min test ble ikke positiv før 14 dager over ikm sist jeg var gravid, så det er fortsatt håp =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...