Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som sliter med å bli gravid- har prøvd i flere år, først med sin tidligere samboer (som nå er slutt) og nå med ny kjæreste!! Så er det visst masse styr med tester og ventelister til prøverør osv. Selv har jeg tre barn som kom så lett som bare det, og jeg syns så utrolig synd på venninna mi- har jo så lyst å hjelpe og gjøre alt jeg kan. Lurer derfor om jeg kan spørre dere om hva er det beste jeg kan gjøre??? og så lurer jeg litt på det med pergo?? hva er det egentlig?? og er det noe hun kan prøve?? tror ikke de har prøvd noe- bare i starten av en utredning.................livet er litt urettferdig noen ganger......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7544419-uff-det-er-s%C3%A5-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Først og fremst vil jeg si at hun er heldig som har deg som vennine!! Koselig at du bryr deg så mye..

Jeg sliter også masse med å bli gravid, og jeg har noen venniner som er helt fantastisk i forhold til dette!! Hemmeligheten er at de ENGASJERER seg!!! Ikke bare i at jeg vil bli gravid, men i ALT!! På onsdag var jeg til utredning på sykehuset, og de var helt supre!! De ville høre absolutt alt legen fortalte, de ville vite alt om hvordan jeg følte det osv.. Bare sånne ting betyr så innmari mye!! Viser at de bryr seg.. Akkurat det der med at jeg sliter med å bli gravid er lissom ikke så mye de får gjor med uansett, så det som er godt da er at de viser at de bryr seg om meg!!! Både på godt og vondt!!

Dette her med Pergo tror jeg det er mange som vet mer om enn meg, men jeg har faktisk fått skrevet det ut og skal begynne på det i begynnelsen av januar!!

Har fått med meg at det er er for å fremme eggløsning!! (jeg sliter med at jeg ikke har eggløsning i det hele tatt..)

Så det er altså en pille-kur man skal begynne på 5 blødningsdag, spise i fem dager, så får man eggløsning.. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg mer en det, men nå vet vi hvertfall like mye!!

Juleklem

takk takk..nå føler jeg meg ikke akkurat som mor teresa, men hååååååper for alt i verden at de skal lykkes. og syns det er urettferdig at de ikke skal bli foreldre (men de blir vell det tilslutt??)- det ordner seg for snille folk:-) Har gitt henne råd tidligere (slike kjerringråd), men det virker bare dumt når de ikke lykkes....og da gråter mitt hjerte og jeg føler meg bare ufattelig dum!!!! så da lurer jeg mange ganger skal jeg være superoptimist eller realist- "ja, men det ordner seg sikkert bla bla bla- det er andre som har slitt som har fått det til- mer bla bla bla bla" det blir jo for dumt??? og tørr liksom ikke snakke om alternativer heller??? hun vil jo så gjerne føde sitt eget barn- slik som ALLE hennes venninner har gjort...åååååå....jeg vet hun ville ha blitt verdens beste mor----og far da selvsagt....dessuten taler snart hennes alder mot henne også (snart 35 år)... fins det ikke noen vidunderkur som ikke tar tid og koster penger???? Livet ER faktisk urettferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...