Gå til innhold

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH jeg er så forbanna SUR....

Anbefalte innlegg

er helt j******* glefser på alt, kjenner det bobler inni meg, sur sur sur og atter sur...aner ikke pokker hva som går av meg=(

stakkers småen og sambo=( enten får den ekle tr komme NÅ ellers så kan den holde seg langt unna så jeg kan få lov å ha en grunn for at jeg er så sinna....

akkurat nå har jeg jo ikke det, er fælt=(

verker i dag alle steder, korsryggen er så aua, har en brennende,sviende, stikkende følelse i magen nede en eller annen plass inni der...utflod...æææææsj løper på do i ett, det fosser jo ut...er som om mensen er på vei liksom, dvs føles sånn, men jeg har ikke hatt så mye utflod før som nå...truseinnlegget er jo gjennomvått=(

sorry detaljer....

frykter en kraftig kraftig mens på vei=(*gråte*

måtte bare få det ut i håp om at jeg klarer å være litt hyggeligere her hjemme....

Fortsetter under...

Hei !!

Jeg har ikm mandag... den 27.... men tok test i dag POSITIV !!!

Og jeg hadde alle mensen symtomer... eneste som var forskjell var at jeg hadde utflod helt siden el...

Klem

åh gratulerer så mye=) vi får se i morra tidlig om jeg og kan juble eller om jeg blir sittende å sture*flirer litt*er jo bare 1 dag før=)

vet du...hadde de akkurat slik...tok test for tenkte at enten er nerve systemet tynnslitt eller hormon foandringer...tok test for 2 dager siden og en liten spire er på vei...dette høres lovende ut...lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...