Gå til innhold

Borte fra mamma for første gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal bli passet av farmor og farfar noen timer sånn at mannen min får hugget ned juletre og jeg må gjøre reint. Vi skal ha stort selskap her i morra...

Tårene triller på meg, for de kjenner henne ikke godt nok til å vite hva hun trenger! De vet ikke hva alle grinene hennes betyr, hva hun liker og ikke liker. Hun er bare 7 uker!

Dessuten er svigermor en person som tar veldig lett på ting. Kusina til mannen min har en ni mnd gammel datter, og hver gang svigermor får sjansen så skal hun prøve å mate henne med yoghurt og andre melkeprodukter, selv om kusina har sagt nei til det!!! Hun eier ikke respekt for andres måte å oppdra barn på - for hun har oppdratt fem selv, og er Verdensmester! Men det er 15 år siden den yngste var baby, og ting har kommet mer frem i søkelyset siden da!

Føler meg som verdens værste mamma. Håper det går fort å finne tre i år...

Skrevet

Du er ikke verdens verste mamma, sier jeg som gråt da jeg skulle på jubileumsmiddag med jobben min et par timer denne uka og pappan skulle passe henne alene...

Jeg kunne aldri ha tenkt meg at svigermor skulle passe snuppa mi, hun har heller ikke respekt for min måte å stelle babyen på og mine ønsker. Du får trøste deg med at det bare noen få timer, hun får ikke gjort så mye skade da, hvis det er det du er redd for. Hun er såpass liten at hun kan vel neppe finne på å gi babyen din noe annet enn mm/mme.

SKulle ønske noen heller kunne gjøre husarbeidet for meg jeg, men de vil visst heller passe babyen! :-)

Skrevet

Ja, det er det som er problemet, ikke sant? Når alle tilbyr seg hjelp er det passehjelp, men foreløpig trenger jeg virkelig ikke fri fra jenta mi!!!!! Men ting må jo på stell til i morra - og nå er det trilletid sånn at hun skal få seg litt god søvn.

Nei, hun gir henne sikkert ingenting - men jeg kan ikke si jeg stoler på henne... Men egentlig stoler jeg ikke på noen når det gjelder den lille jenta mi!!! Svigermor er likevel den jeg stoler minst på. Heldigvis er det flere i huset der med litt mer mellom ørene!

Men huff, så vanskelig det er å være vekke fra henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...