Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Ville bare benytte anledningen til å ønske alle her inne ei riktig god jul og godt nyttår! Og så håper jeg vi får til et nytt treff i Oslo på nyåret.. og nå har vi nok store flotte mager hele gjengen! Kos dere masse i jula med god mat og godt selskap! Julehilsener fra
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Heisann Synne+1! Riktig god jul til deg også! Sitter i nordnorge nå, og er allerede fullstappet av sjokolade og marsipan;-) Fint med et lite avbrekk nå i sluttspurten slik at tiden går fortere. Vi må helt klart treffes på nyåret! Det blir superkoselig å se alle igjen! God jul og ett fortreffelig nyttår! Nisseklem fra
tessa 82 Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Takk for det! Gleder meg til nytt treff... Spennende å se alle magene igjen Jeg er allerede godt i gang med julekos, og mer skal det bli! Ønsker deg og familien en koselig jul og et fantastisk nytt år! Juleklemmer fra
Faylinn Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Jeg slenger meg på og ønsker også alle her en God og lykkelig jul! :-) Neste jul er jeg mamma for første gang, men det er koselig å være gravid i jula også. Så fint at dere har fått til Oslo treff med mars folk. Ingen herfra har funnet veien til treffene i Lillestrøm enda, men kanskje noen tør komme på treff i januar? Hadde vært gøy å møte noen som er ca like langt på vei, selv om treffene er hyggelig uten og. :-)
Gizom81 Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 God jul ønskes alle fra meg å!! Endelig hjemme fra jobb, og har kastet meg på sofaen! Juleklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå