Gå til innhold

HOFF, så kvalm jeg er...............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei........nå må jeg bare få syte litt.jeg ER så kvalm at jeg holder på å bli skikkelig frustrert......Det overskygger alt og jeg er i ferd med å bli deppa. Har planlagt å fortelle familien at jeg er gravid på julaften, men er redd jeg er så dårlig at jeg bare er sur og atde ikke tror jeg er glad......men det er jeg jo selfølgelig!! Er 8 uker på vei...........Noen andre som er leie av kvalmen? Noen som har prøvd disse håndleddsbåndene? Vurderer å prøve..er desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår deg veldig godt! Er selv sykt kvalm i dette svangerskapet, mye mer enn i det forrige. Min erfaring er at det eneste som hjelper, er å spise nesten kontinuerlig. Kvalmen kommer når jeg er sulten. Derfor har jeg sikkert ti pakker salt kjeks gjemt unna på ulike steder - i bilen, på jobben, i nattbordet. Begynner kvalmen å komme, skynder jeg meg å spise litt. Det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:/

Kjenner meg igjen der, fra kanskje 5 uker fram til 10 uker. Var jeg kjempe kvalm. Tålte i hvertfall ikke den lukta fra kjøleskapet eller når jeg kjørte bil.Men til trøst så går det nok over etterhvert:) Var kjempe trøtt og sliten jeg å. pluss at typen slo opp:( Husker jeg lå på sofan og sa til mamma når jeg våkna jeg er gravid jeg. For når jeg sov og sa det med engang var jeg ikke nervøs. Hun ble ikke sur, men synes det var dumt:(

Men nå er jeg i 17+2 så du venter deg bedre tider:)

God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Takk for svar! Idag skjedde et under, jeg tuller ikke!!! (Det er meg som startet tråden, brukte ikke nicket mitt) JEG KJØPTE SEABANDS og kvalmen er .....om ikke heeelt borte , så greier jeg å tenke på andre ting! Har bakt pepperkaker og pyntet tre! Så dette anbefaler jeg. Må innrømme at jeg ikke helt hadde troen på dette, men jeg bøyer meg i støvet. Jeg er nyutdannet lege og dette skal jeg jommen undersøke mer. ÅÅÅ så lettet jeg er nå. Håper det holder seg. God JUUUUUL alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...