VinterSol+2 Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hei alle sammen! Selv ikke et kontinent eller to, ei heller dårlig internettforbindelse kan holde meg unna BIM! Hehe.. Vi har kommet frem til Kina, flyturen gikk greit, og nå har vi fått sovet vekk det aller verste av jet-laget. sitter nå med frokost og så tenkte jeg på dere! Vil ønske dere alle sammen en riktig flott julehøytid, her blir det god blanding av norsk og kinesisk, med det vi får tak i av mat, og Tre Nøtter til Askepott på dvd... Ha en flott juletid, ta godt vare på hverandre! (jeg titter innom om jeg får sjansen igjen) Klem fra
babyphat2 Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Julehilsen fra Japan!! (sammekontinent!) Her blir det pinnekjott og riskrem til dessert!! Faatt sendt fra Norge, JIPPI!! Skla dere bare vaere paa ferie i Kina eller?
minah Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Hei, da er vi ganske naere... Vi er i Seoul, Korea. Blir nok desverre uten pinnekjoett i aar, men riskrem skal vi klare aa lage, saa det blir jul i aar ogsaa:) Ha det kjempefint, god jul!
Lunamed2mann Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Hei! Ble så nyskjerrig på overskriften :-) Sender en julehilsen fra snøfattige rogaland. + 10 grader og regn i dag. Ha en flott julefeiring alle tre i Asia! God Jul!
maiprins Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 God jul til deg også Vitersol!!!! Har dere familie der? Kos deg i jula , klem fra
Pilje Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Sia dokker sende jule hilsn fra japan å rundt omkring....-så senn nu æ hilsn fra Kirkenes:) Hær e det speil holka,blåse små jævla-å e så smått beg å sne(Eller det fyk snee da...)Me andre ord....ingen særli julestæmning!!! Men det e loft sne til i mårra:) Så æ må ønsk dokker alle store å små rundt omkring i Værdn En rikti go jul(me eller utn sne...-og et godt nytt år!!
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Åh! God god jol til deg også VinterSol - håper det blir bra å feire jol med svigers!! Her kjem også jolehelsing frå vekkregna vesle Volda, men no er det jo så mørkt likevel at ein ser ikkje at snøen manglar *hihi*
VinterSol+2 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2006 så hyggelig at vi er fler i Asia!! Vi er nok bare på snarvisitt ja, hilser på svigers som bor her permanent. Må si at i Horten, der vi opprinnelig kommer fra, er det ikke så ofte det er snø på julaften likevel, så syns det var ordentlig nydelig jeg, å komme til 10plussgrader og sol her! (selvom sola ofte gjemmer seg bak smogen da..) Og så stas å høre fra Kirkenes og rundt om kring! Nå er det julaften her, dere andre har vel kanskje så smått begynt våkne? Ha en flott dag! Stor klem fra meg til dere alle!
keisersnittnr3 Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 God jul c",) Her kjeme ei julehelsing fra sunnhordaland. her er det regn og skodda,men vi har julestemning for det:) Håper alle får ei fin jul, i alle verdensdeler juleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå