Gå til innhold

10 dager igjen !

Veslejenta-klar*for*nr*2

Anbefalte innlegg

Heisann folkens....

Jeg skrev nettop nå et laaaangt innlegg her, men så klikka pcn rett før jeg fikk publisert det vet dere!! åååårh såååå irriterende!!! æææææææææ!

Jaja men det hele handlet for det meste om at jeg har nå bare 10 dager igjen! Og gleder meg til å få treffe den kommende datteren våres og endelig bli kvitt magen!!!

Har masse ryggsmerter og vondter i bekkenet for tida :S er skikkelig møkkalei nå!

Gleder meg sååå til å få det hele overstått og liksom komme inni den vanlige livsstilen igjen.. hehe

Jah...

Men siden jeg nå har skrivekramper fra sist innlegg som da irriterende nok ikke ble lagret så orker jeg ikke skrive mere :S

Men i tilfelle jeg ikke stikker nesa innom her før julaften igjen så får dere alle sammen ha en riktig god jul og knipe igjen musehullene til ETTER høytidene! :) Er jo ikke noe stas for barna å måtte ha bursdag i høytidene....

hehe

Jepp så får dere kose dere med julemiddagen og pakkene - det vet jeg at jeg skal!

Salt pinnekjøtt og kålrabistappe!! NAM! hehe

Men så spørs det om jeg får plass til så mye da... hmmm hu i magen min kommer vel til å trykke sånn på blæra at jeg må løpe fra bordet hvert 5 min for å tisse 2 dråper!!! hrmf! hehe - hun gjør det med vilje.. det er jeg sikker på! hehe

Jaja men det var den skrivekrampa igjen...

*juleklemmer til alle!*

natta ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7543822-10-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 korte dager igjen her også! Gleder meg til skikkelig julemiddag og pakker i morgen. Ellers så blir det blader og julehefter i romjula. Husk å slapp av og sov mye nå da, snart sitter vi her overtrøtte med bøllefrøene våre..:)

GOD JUL!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7543822-10-dager-igjen/#findComment-7546190
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...