Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 hva vil det si å bli strippet? hva går det ut på å hvorfor gjøres det? er det for de som går over tiden eller?
Mamman til to herlige gutter Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 når du strippes så er de oppi der og røsker i håp om at kanskje du vil få rier, men du blir ikke strippet dersom du ikke er begynt å bli moden, det vil si at livmortappen er begynt å flate seg ut. i mitt forrige sv.skap ble jeg strippet 4dager før termin pga jeg hadde hatt rier gjennom natta. så er du begynt å bli moden så kan du strippes :-) hvor langt har du igjen? lykke til :-) jeg har 29dager igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 har 11 dager igjen.. så det er bare venting på meg.. er sliten så jeg håper egentlig at det skjer noe snart.. men samtidig håper jeg d blir ett januar barn.. er det noen tegn man kan få før man kommer i fødsel? vet om slimproppen, men den har ikke jeg merket noe til enda.. takk:) lykke til du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå