Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Heisann på dere alle sammen! Jeg tenkte bare jeg skulle rope ut til alle at nå er jeg endelig HØYGRAVID!!! og det er ikke bare en drømm nei :S huff.. hehe er spennende å tenke at snart skal jeg bli mamma, og ikke gruer jeg meg noe særlig til fødselen heller... men er bare såååå lei av å gå rundt som DEN elefanten! Huff... har sterke kynnere mange ganger daglig ( det er ikke rier for jeg har hatt det slik i 2 uker nå ) Men noen ganger må jeg innrømme at jeg går å håper at disse kynnerene skal utvikle seg til rier så jeg kan føde nå å få treffe henne og bli kvitt magen!! hehe Men men terminen er satt til 2 januar... Jeg håper på 1 januar jeg da... for da slipper jeg å gå en heel dag til + at da er hun født på den aller første dagen av året Sambo mener hun kommer en plass mellom 1-7 januar han da.. og mor mener 4.. hmm blir spennende å se... Men i tilfelle jeg ikke lar høre fra meg igjen før etter jul så får dere alle sammen ha en riktig god jul og knipe igjen! kjipt for et barn å ha bursdag i høytidene.... Kos dere med julemiddagen og pakkene Det vet jeg jeg skal - pinnekjøtt og kålerabistappe!! yum! nam nam! hehe Snakkes da folkens! *juleklemmer til alle!!*
2- barns mamma Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 jeg har faktisk også bare 10 dager igjen...og føler det samme som deg...kan ikke han komme snart???? men du regnes faktisk som fødeklar nå altså.(høygravid=40 dager til termin,fødeklar=21 dager til termin) Tror selv at han kommer ut midt i romjula...
2 gullgutter!! Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Termin 2. januar jeg å! Lå me ganske sterke kynnere i natt.. Ble nervøs for at noe var på gang, for jeg vil veeldig gjerne vente til nyåret! Nå har det heldigvis roa seg mye. Føler det vel sånn fordi jeg har vært veldig lite plaget i svangerskapet og føler nå at jeg kan uten problem gå 10 dager til! Synes foresten det er perfekt å gå å vente nå før jul, har så mye annet å kose seg over å:-) Lykke til da jenter, og god jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå