Toyah Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hunden min har forsvunnet. er det noen av dere som kan se om han fortsatt er i live. Evt hvor vi kan lete etter han? Hva slags opplysninger trenger dere evt for å kunne se Hvis dere ikke kan, vet dere om noen jeg kan ta kontakt med for hjelp Tusen Takk
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Kan jo prøve:0) Har du fødselsdatoen din, og en beskrivelse av hunden.. Rase?
Toyah Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2006 Har sendt deg privat mld men skriver her og. Jeg er født 17.10.75 Tarzan er født 2.7.05 Han er brun og hvit. En blanding mellom beagle og basenji. Med sterke beagle trekk. Forsvant 10.12. i skogen på tur med svigerfar. Jegerne mener han ikke er i området der han forsvant, hverken død eller levende da de har søkt etter han med hunder. Hjertlig takk for at du vil prøve
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 dytter for henne,jeg har prøvd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå