nattensDronning Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 nå begynner jeg å bli lei. Har hatt en MA i dag i uke 11+1, og hadde SA i sommer i uke 7+3. Det er så urettferdig. Og så trist så trist. Jeg blir nok ikke så aktiv her inne de første månedene, de anbefaler nemlig at jeg venter 2 menstruasjoner før vi prøver på å bli gravide igjen. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal telle pp lengre. Har prøvd siden i fjor høst, men har blitt gravid to ganger og mistet to ganger iløpet av den tida. Vel, jeg føler jeg har prøvde lenge nok....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 neeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii så ufattelig trist*trøsteklemme*uff aner virkelig ikke hva jeg skal si jeg...=(
melkekua™ Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Så trist da ( Håper det sitter en spire for deg snart igjen, som klorer seg fast!!! ******* God Jul & Godt Nyttår *******
nattensDronning Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2006 takk skal dere ha. Man begynner jo å miste troen på det her da. Begynner jo å lure om det er meg det er noe feil med. Vel vi får håpe at alle gode ting er tre. Ønsker dere alle en god jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå