Gå til innhold

Hei jenter .. kan jeg joine klubben deres ? ;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen til oss.

Fint at det er flere som kommer hit. August er nok en fin mnd å få barn på. Ser ikke helt frem til å gå høygravid om sommeren da, men pytt pytt.

Jeg har termin 11 August.

Hvordan er formen? Jeg kan ikke hoste eller nen ting, da kommer kvalmen. Veldig plagsomt... Hadde det ikke slik da jeg gikk med datteren min. Kanskje det er en liten gutt som vokser frem inni meg??? Gleder meg veldig.

Tusen takk.

Ja, jeg er selv født i august så hadde vært morsomt om den kom på samme dag. Formen min er egentlig ganske bra, men er veldig uvel hele dagen, ikke no spying.. men kvalm alikevel. Også får jeg sånne smerte tak i sidene .. men så lenge jeg kjenner noe så er vel det bare bra ;o) vi får håpe at det ikke blir så veldig varmt til sommern .. he he

Velkommen! Har akkurat -lettere lamslått, men lykkelig- hengt meg på i Augustklubben selv. Fant ut om spiren i dag! Lettere med gravideklær når det er om sommeren, tenker jeg. Da slipper vi å kjøpe XL vinterklær, men kan gå rundt i fine sommerkjoler med bulemagene våre :-)

Annonse

Takk for det ;o) Ja, er glad for at det heller er om sommeren i stede for vinteren. Blir jo ikke fullt så mye klær å kle på babyen heller ;-) hvordan er formen deres da ? noen symptomer ? Jeg er veldig uvel stort sett hele dagen .. men har ikke vært så kvalm enda at jeg har spydd .. så håper det fortsetter sånn. Kjenner også at jeg har blitt ganske hard nederst i magen, føler meg stort sett skikkelig "oppblåst" hele dagen .. hehe. Buksene er vanskelige å få igjen uten at det blir ubehagelig .. Har dere fortalt om graviditeten på jobben ?

Hei! Kan jeg også være med?? Har termin 26.08.07. Ble forresten kjempeglad for å finne terminklubben for august. Jeg har nemlig ingen venninner som er gravide akkurat nå, slik at jeg føler meg litt ensom i svangerskapet. Jeg har noen venninner som sliter med å bli gravide og noen som ikke har lyst på barn akkurat nå.... Håper jeg kan få litt fellesskap her på nettet. Jeg har hatt litt kvalme og ømme bryster, og litt brun utflod. Leste akkurat at det siste er normalt, slik at jeg ikke trenger å bekymre meg så mye. Gleder meg til å bli mor i august, hørtes ut som en fin måned!

Godt å høre at dere er i fin form ;o) Jeg har vært på sykehuset igjen i dag fordi jeg våknet opp og blødde mye brunt :( men alt sto bra til heldigvis. Nå er babyen min 18,7 mm stort ;O) så hjertet slo og all ting. Blir fulgt opp veldig godt og det er veldig positivt da, så skal tilbake igjen om 7-10 dager. Er jo morro å få se ultralyd så mye også da ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...