Gå til innhold

Noen som må gå ned i vekt for å få hjelp på ferelitetsklinikken?

Anbefalte innlegg

Hei er det noen andre her inne som har fått beskjed om å gå ned i vekt av fertelitetsklinikken før de kan få noe mer hjelp? Hadde vært koselig å ha noen andre å snakke med om dette, og kansje vi kan støtte hverandre gjennom det.

Begynner å bli en stor smule fortvilet nå. Det går så seint. De ville heller ikke gi meg Metformin som hjelp på veien. Sa jeg måtte trene minst en halv time vær dag, så de 4 dagene jeg trente fra før, var ikke nokk. Må gå ned 14 kilo for å få eggløsnings stimulerende. SUPERT. Trodde det var nok at det var jul nå? For jul er ikke noe morro for meg iallefall... Men jeg kommer gjennom dette også.

Fint viss det var flere her inne så vi kan støtte hverandre.

Fortsetter under...

hei.

unskyld at jeg spør....men er du veldig overvektig ? (ikke for å være frekk altså... men jeg har ganske mye for mye på kroppen selv (veier ca 100 og er 165 høy ) jeg fikk pergo uten spm der fra....synes det var litt rart at det er så forsjell bare..

men jeg ønsker deg lykke til !!

Jeg er 159 ov veier 90 kilo. Først fikk jeg provera av gyn. jeg har også fått pergo av gyn. men jeg fikk ikke eggløsning. Når jeg kom til fertelitetsklinikken for å få annen eller sterkere behandling fikk jeg beskjed om at jeg måtte gå ned i vekt før de ville hjelpe meg med noe som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...