Gå til innhold

Jeg fikk satt tilbake termindatoen med 4 uker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på ultralyd i går, og gleda oss veldig til å se nurket for første gang. Jordmora kjente på magen og fortalte at jeg hadde liten mage. Så begynte hun med ul. Etter en liten stund kunne hun fortelle at jeg ikke var kommet i uke 18... Hun målte diameteren på hodet, og det var så lite, at det var under målene for å kunne fastsette termin...... Hadde jeg vært i uke 18,skulle diameteren vært 42 mm, men den var bare 29....! Så den lille blødninga jeg hadde i september var nok en mens alikevel.... Litt kjedelig, men egentlig helt greit. Vår eldste datter har konfirmasjon i midten av mai, og den terminen jeg hadde var den 27. mai. Jm kunne ikke fastsette noen ny termindato, men anslo kanskje rundt den 20. juni. Så nå blir iallefall ikke fødselen å kræsje med konfirmasjonen. :) Og det mest positive er at vi skal tilbake til ul den 1. februar for å sette termin, og se om morkaka har trukket seg oppover (den lå litt foran)..! Så da får vi se nurket vårt igjen!!! ;D Blir så koselig at! :) Nei nå er det leggetid. Måtte bare dele dette først... Natta jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uups,glemte å fjerne gammel termindato foran nicket mitt...

Skrevet

hmm, ja det er vel fort gjort å ta feil når man har en mini-mensen..... Men nå får du iallefall nyte konfirmasjonen da! Juni er jo en fin måned å ha termin i også! Samme som meg:) Jeg har 3. juni jeg da.

Da kommer du kanskje i juni-klubben du også da?

Du får ha en riktig god natt!

Skrevet

Det samme skjedde med meg. Kom på ultralyd når jeg var i uke 18,men viste seg at jeg bare var 14 uker på vei. Så da ble det an mars-spire,istedenfor februar.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen!

Dagen for ultralyd skulle jeg være 18+5, men fostermålingene var ak for lite til at jordmor kunne sette noe termin på babyen. Babyens hode hadde et diametermål på 37mm, for å sette termin måtte det være 38mm!

Hun mente jeg kunne være knappe 16 uker på vei. Så vi skal tilbake for å få fastsatt termin i januar.

Utrolig kjedelig, for jeg testet positivt med EL-test i syklusens 14. dag og positiv graviditetstest på syklusens 30. dag. Jordmor mente at i enkelte tilfeller kunne det befruktede egget gå i dvale en periode for så å forstette den normale utviklingen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...