Gå til innhold

hadde satt pris på å hatt noen å snakke med

silly85

Anbefalte innlegg

jeg har ett lite problem, egentlig. er ikke noe med meg når jeg er gravid e.l, men ett personlig problem rundt alt dette...vi er 2 i "familien" som er gravide, jeg og min svigerinne, å føler at det har oppstått gnisninger og "konkurranse" mellom oss,og meg og hans familie pga dette. var absolutt ikke sånn jeg så for meg at det skulle bli. sliter litt med dette, for det ligger i bakhodet hele tiden. gruer meg nesten til og besøke de, å det skal ikke være sånn... :/

Fortsetter under...

En ting er at du bør kun tenke på deg selv og din egen situasjon....Vet ikke hvor langt du er kommet i svangerskapet, men du skal se at alt bedrer seg etter fødsel skal du se... Det blir sikkert mye annerledes når alle får se din baby, for selv om din svigerinne er gravid så sier det ingenting.... dere har to forskjellige babyer og hver enkelte av dem har eller kommer til å ha en helt annerledes plass dems hjerter....

Hva slags gnisninger er det mellom deg og svigerinnen din da? Lettere å gi råd når det blir mer konkret.

Men jeg er enig med innlegget over at man skal fokusere på seg selv og sitt barn og svangerskap, og ikke den andres. - Du er deg, og hun er seg. Dere har helt personlige oppfatninger av hvordan svangerskapet forløper seg og hvordan barnet blir. Jeg er ganske sikker på at besteforeldrene ikke sammenlikner deres svangerskap eller babyer. Det ville være helt feil av dem. Alle er individuelle. Men jeg skjønner at dere begge er fulle av hormoner som kan være med på å skape noen følelser av gnisning, som gjør at det kan bli vanskelig å forholde seg til hverandre. Men det klarer dere å gjøre av med.

Jeg ville ha tatt 3 steg tilbake og bare latt henne "skinne" så mye hun ville... Og heller ha fokusert på deg selv og din graviditet. For å lage konkurranse kreves det flere en 1 person... Ikke la din stolthet bli krenket på den måten... Det er for dumt...:)

Så teit...Hvorfor føler du at det har blitt en "konkurranse" ?Er det noe hun seier eller gjør som gjør at du føler det slik? Har det litt slik selv...Svigerinna mi er 3 mnd mindre på vei enn meg,så jeg ligger jo før henne,hadde det vært en "konkurranse" kan hun ikke vinne uansett!!!Hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...