Gjest Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Har fått sopp rundt (halvsirkel) den ene brystvorta. Tassen er absolutt ikke hvit i munnen eller på tungen. Han får sånn Myco... mikstur og jeg bruker kremen. Har holdt på i 1,5 uker men det har ikke blitt bedre. Det klør, er tørt og flasser litt....ingen sprekker eller skorper. Har prøvd canesten litt for å se om det virker bedre, men den gang ei. Har litt problemer med å bruke medisinen om natten for tassen suger nesten hele tiden. Er dette sopp eller er det et slags tørt utslett? Har foresten fått litt utslett både på føtter og fingre i det siste...sånn stress utslett... Har dere noen råd om den dustepuppen, skal jeg bare fortsette med soppmiddelet? Ps tassen elsker å få penslet mikstur på tunga og i munnen, han er snart 3 mnd og jeg anner at han snart vil prøve seg på mat...hehe
Traveltobarnsmor! Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 du har sikkert prøvd brystkrem? Kan jo være eksem,eller tørr hud...da hjelper det kanskje med unguentum brystkrem.Den er ikke farlig å prøve ihvertfall med tanke på at tassen skal suge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå