Gå til innhold

Jeg tror jeg overreagerer. Hva mener dere?


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende jeg overreagerer og at disse hormonene (som jeg er mye mer påvirka av nå enn da jeg var gravid, j... barselstårer) er årsaken, men er så lei alle som sier at jeg har en rolig unge med en slik merkelig undertone. Det virker som om de mener noe må være galt med henne fordi hun ikke skriker på høyeste desibelnivå og at jeg faktisk klarer å roe henne uten å måtte gå maraton i stua...!

 

Er det bare meg eller?? Andre der ute med 'rolige' unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evelina er også rolig... spiser og sover, og skriker veldig sjeldent.

På sykehuset synes de hun var for trøtt og rolig, og jeg ble jo hellllllt nervøs av at de hele tiden hentydet det. Trodde jo nesten at noe kunne være galt, men det er det heldigvis ikke. Hun er bare et ganske rolig barn som ikke skriker så veldig mye. Tror vi skal nyte det jeg Hanne og ikke bry oss om hva andre sier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig baby her også! - og nyyyyyter hvert sekund! Har ikke fått slike kommentarer med undertoner slik som du... Ikke bry deg, snuppa.. Nyt babyen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en rolig unge, eller snill som noen velger å kalle det..hehe...

Undertonen du hører er mamma innstinkt ;-) Man blir 1000 ganger mer var for komentarer når det gjelder ungene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja, det er sant!!

 

Man blir også flinkere å blåse i /overhøre kommentarer jo flere barn man har.. i hvertfall har jeg blitt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...