Gå til innhold

Kiropraktoren hjalp meg!!!

Anbefalte innlegg

Å, så deilig! Nå kan jeg fungere nesten normalt igjen. Jeg som hadde så vondt at jeg hadde lyst å kutte av meg kroppen ved navelen, ble bedre etter tre korte behandliger!

Kiropraktoren mener jeg har en prolaps i nederste skive som trykker på isjasnerven i tillegg til å ha bekkenløsning. Selv lurer jeg mer på om det er bekkenlåsning, og at det er derfor isjasen verker, men samme kan det være. Han hjalp meg i alle fall. Mens legen ikke hadde mulighet til å ta meg inn en gang før etter nyttår! Enda jeg faktisk sto og grein på legekontoret!!!

Eneste problemet nå blir å overtale legen om at det faktisk er kiropraktoren som har hjulpet meg. legen min liker ikke "slike" visstnok.

Vel vel, jeg går fremdeles med krykke, og tør ikke kjøre bil (tenk om jeg skulle få bråvondt i det jeg bytter fot fra gass til brems og ikke klarer det! Med sønnen i baksetet og nr 2 i magen! Skrekktanke).

Uansett: Det var verdt å betale noen kroner så jeg kommer meg gjennom jula!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7542678-kiropraktoren-hjalp-meg/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg kjenner meg igjen-legen min (min gamle lege) ville aldri høre på meg når jeg fortalte kiropraktoren gjorde meg bedre-han ville ikke hjelpe meg når mine plager sto på som verst-fikk tid om 14 dager etter at jeg maste på han. kom rett inn til kiropraktor samme dag, og var så frisk fra plagene at når de 14 dagene var gått hadde jeg ikke bare avmeldt meg fastlegen min, men hele fastlegeordningen. fastleger kan lite om ting som plager folk flest, er arrogante og ikke tilgjengelige. siste 3 fastlegekontorene jeg hadde, hadde telefontid fra 10-11.30, så lunsj til 13 og telefontid fra 13.30-14. Udugelige mennesker.

Nå reiser jeg privat. skal jeg med barnet mitt til lege ville jeg uansett aldri stolt på en "allmennspesialist" som betyr "ensomingentingspesieltkan" for meg. Da reiser jeg til Volvat og betaler en som er spesialist på pediatri!

Veit godt kordan du har det! Fikk sjøl prolaps nederst i korsryggen en måned før æ bei gravid. Men har man prolaps så kan ikkje en kiropraktor hjælpe? Den må enten tørkes ut sjøl eller opereres. Æ gikk nån gang til kiropraktoren før æ fikk konstantert prolaps. Når MR`n viste at det va prolaps stoppa kiropraktorn behandlinga. Han bei bare å gjøre vondt værre. Han kan behandle skiveutglivning. Kanksje det du hadde? ;)

Du har nok rett i det at det var skiveutglidning. Spurte han i dag, og han sa at han hadde trodd det var prolaps ELLER skiveutglidning. Er jeg som ikke fulgte godt nok med i timene før jul.... Eller hørte noe gjennom smertene...

Men ingen vet helt sikkert da, kanskje det var bekkenet som presset på isjasen? Uten MR eller røntgen vet man jo ikke helst sikkert. Det eneste jeg vet, er at han hjalp meg, så jeg er bare kjempeglad uansett jeg :-)

Så bra da. Førr å ha både prolaps å bekkenløsning e no førrbanna dritt. E uutholdelig dissa smærtene. Men ikkje så længe igjen no så. ;)

Lykke til iallefall. Btw e bekkenløsning i sæ sjøl vældi ondt. Hadde det sist gang. Å æ unne ikkje min værste fiende å ha det!

Ha ei go hælg ;)

Jeg går også til kiropraktor nå, har bekkenlåsning på venstre side, og en betennelse i `halebeinet`,må nok ha endel flere behandlinger, siden det er betennelse, menmen det blir iallefall bedre. Du får ha lykke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...