Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spira31 Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 på apoteket. kjøpte nettopp selv, men vet ikke helt om jeg fikk de til å virke.. vanskelig å vite helt nøyaktig hvor de skal sitte! heter "sea bands" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susse Skrevet 22. desember 2006 #3 Del Skrevet 22. desember 2006 Du får det også i helsekost butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 22. desember 2006 #4 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg kjøpte på helsekost for de hadde ikke på apoteket, de hadde egentlig ikke på helsekost heller, men ho bestilte inn til meg...249,- har faktisk blitt mye bedre enn det jeg var, gjelder bara å ha de på hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 23. desember 2006 #5 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvis du har mulighet til å kjøre med colorline eller kjenner noen andre som gjør det, så har de sea band der til kun 100kr! Jeg har selv brukt disse i tre mnd og har hjulpet med masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå