cocochin med to små Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Lurer på om det er noen som har erfaringer med barnevogn og det å bo i blokk uten heis? Jeg bor i 3. etg uten heis, og må enten få med vogna opp trappene eller få den ned i en kjellerbod. (trang trapp) Hva slags vogner hadde dere? Hva anbefaler dere? Det må vel være fordelaktig å ha mykbag ? Noen tips?
Murmeline Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Nå bor ikke jeg i blokk lenger, men har en liten trapp opp til huset. Og tro meg, da blir man lei av å ha en tung vogn... 3.etg uten heis er ikke moro med bare handleposer, enda mindre gøy med barnevogn.. Jeg ville sa satset på en lett og liten vogn med mykbag, slik at det blir lett å bære opp bagen. Vogna bør være lett å klappe sammen, og evt bæres opp. Eller ned i boden. Feks en eller annen Teutonia med mykbag. Eller Mutsy. Brio har kommet med en kompaktvogn nå, den blir svært liten i understellet når den klappes sammen.
mammmamia ** Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Bugaboo, Infinity, Teutonia Fun, Easywalker (Sky eller classic) eller OTH er kjempelette vogner som er kurante å få opp trappa..! Bor selv i 2.etg uten heis (med svingtrapp) og har en OTH og en Infinity som er enkle for meg å få opp (hadde en Mistral også, men den solgte jeg, for den var for tung opp trappa faktisk..!) Ellers ville jeg gått for kombivogn, sånn at du kan bære med bagen opp om ungen sovner i vogna, gjerne med mykbag ja, den er jo lett å bære..! Om trappa ned til kjelleren er veldig trang bør du styre unna Quinny, de er veldig brede mellom hjulene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå