Gå til innhold

I dag er Pernille et halvt år..blanda følelser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig at hun vokser, og at hun blir større og ikke er sååååå krevende.

Men tida flyr jo så altfor fort=( Om 5 mnd begynner jeg å jobbe igjen, hun er jo ikke bitteliten lenger.

Husker da vi snakket i sommer: tenk deg til jul, a! Da er ho et halvt år liskom. DA er ho stor da...

Nå er det jo jul..og ho er 6 mnd..er vel ikke såååå stor vel?

Lille vakre babyen min!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tida flyr ja... Albert er 5 mnd på julaften.. Og driver og får tenner og greier..:) Synes ikke det er lenge siden jeg satt her med stor mage og ventet på at han skulle komme ut jeg:)

Men det skal bli morro å feire den første julen hans da, selv om han sikkert ikke skjønner noe enda.. Men han synes det var veldig stad med juletreet i stad da! :D

Skrevet

Åååå, jeg skjønner så godt hva du mener!!!

Minstejenta mi er akkurat 6 mnd idag, og hun skulle jo være bebisen min LENGE, for hun er tredje- og sistemann her i gården.

Og så ser jeg at hun begynner å bli stor hun også, og vil nok ikke være baby for alltid... Men veslejenta vil hun jo alltid være da:-)

Deilig å se at de vokser og trives, men vedmodig at jeg føler at tida renner ut mellom fingrene mine...:-(

Skrevet

Huff ja, som tida flyr! Husker at jeg tenkte at jeg gledet meg til hun gjorde alle disse framskritta hun gjør nå, men nå går det søren meg fort! :-) Jeg tror det viktigste til alle tider med babyen er å kose seg og leve i nuet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...