Gå til innhold

enda ikke fått ikm!!og testen er neg!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

hvor lang tid kan det ta for at testen viser positiv, etter at ikm ikke har meldt seg?

skulle hatt det den 20, har hatt mye symptomer som minner om PMS:P men kroppen er ikke helt som den skal, har gangsperre i lårene og ned til føttene, har hatt det i ca 3 dager nå, + menssmerter i 1 og 1/2 uke, før ikm skulle komme, nå har jeg ikke smerter i underlivet, fått mye uren hud, humørsyk til de GRADER!! så enten er det en kraftig PMS som raser rundt eller så er det noe annet på gang, men testen viser negativ foreløbig...

hva slags symptomer hadde dere ? :)

er så spent:) hehe!!

Fortsetter under...

Heihei du.

IKM er dagen da du forventer mensen, dvs at dersom du forventet mensen den 20, hadde du IKM da. Det at du ikke har fått mensen enda, er jo normalt det mest tydelige (og "eneste sikre") tegnet på at du er gravid. MEN; er du helt sikker på når du hadde eggløsning?

jeg gikk som deg.. en uke over, halvannen uke over... testet negativt og testet negativt, og følte meg rimelig PMS og ekkel.. men så viste det seg at jeg hadde hadd falsk eggløsning (eggløsning forkortes EL) sånn at jeg hadde faktisk eggløsning halvannen uke etter da jeg egentlig trodde jeg hadde den. Dermed var IKMdatoen også en uke forskjøvet.

Så det kan hende en av flere ting her;

1 du er gravid, men har blitt det senere enn du har forventet, dermed har ikke kroppen produsert nok hcg-hormon til at det syns på en test enda. vent noen dager og test igjen. (med morgenurin)

2. Du er ikke gravid. Det er bare å vente på mensen

pluss pluss.. det er aldri godt å vite med denne kroppen!

I tillegg kan det hende at du har eggløsning nå? pleier du å ha helt jevne sykluser? Dersom du nettopp har sluttet på prevansjon, så kan syklusene være helt på tur noen ganger. Eggløsningssymptomer kan være ganske like gravid- eller pms-symptomer.

Lykke til:)

det er vanskelig å si når testen vil vise positivt. det kommer ann på hvor mye hormoner kroppen din skiller ut.

Jeg hadde så og si ingen symptomer( borsstett fra ikm) til jeg ver 1.5 mnd på vei, da var jeg trøtt og kvalm hele tiden og fikk ikke i meg mat i det hele tatt fra jeg sto opp til 17 tiden på kvelden.. det var slitsomt.

Men i løpet av en 14 dagers tid vil not testen vise deg noe, hvi9s du ikke har fått mens til da.

Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...