Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Blue villade Bahia Feliz? Hat akkurat bestillt meg tur dit. 4000 for meg mann og lillegull. utrolig billig. en uke i leilighetshotell!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Når skal dere dit? Er det Orquidea dere skal bo på? Dit skal vi i januar!! Gleder meg vilt!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 vi skal i mai! jippi...gleder meg sykt..
twinmother Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 jeg har vært der fire ganger siden jeg var tolv siste gangen var i fjord høst når jeg gikk gravid , elsker plassen det er herlig der og så stille og rolig og ikke minst barnevennlig , skal tilbake me mann og barn til høsten
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Jeg var på besøk der da jeg bodde på Gran Canaria ( gikk på norsk videregående skole der i 2 år)..Var kjempe fint der,flott anlegg for barnefamilier..Vil anbefale dere å leige bil og kjøre rundt øya..Kjempe nydelig tur!..og hovedstaden Las Palmas:)Liker du å shoppe så er det et senter som heter Vesindario(noe sånt) ikke så langt fra der dere skal bo...(sør over) Misunner dere... sitter hos familien i Spania nå, men her regner og tordner det i dag..så i dag er det bare peiskos det går i:) Ha en kjempe flott tur da!!!!
Mulle :) Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Ja jeg har vært der.. Super plass for oss med små barn.. Vi hadde leilighet på tres vidas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå