tutta77 Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 hei alle dere.... jeg har termin den 28 januar... og nå den siste tiden har jeg fått så vondt på "toppen av skjeden" presser så vondt! stikker skikkelig.. må knipe bena hardt sammen...magen har også synket veldig de siste dagene, egentlig fra en dag til en annen... betyr dette at hun er klar til å komme nå eller? uff.. håpet hun kunne vente til etter 1 januar i hvertfall..... noen som kjenner til dette...??
selfangerkjerringa Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Antageligvis er det hodet som har begynt å presse ned i bekkenet. Dette trenger overhodet ikke bety at fødselen er rett rundt hjørnet - jeg har hatt disse smertene og ei jente som borer hodet ned i bekkenet mitt siden uke 33/34 eller noe - nå er jeg straks 38 uker på vei
selfangerkjerringa Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 ps: det kan være skikkelig vondt, kjennes ut som ei heklenål som blir stappet ned der eller noe...
tutta77 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2006 Åhhh.. phu... takk jenter.. ble faktisk litt bekymra... selv om dette er andre gangen, husker nesten ikke noe fra sist gang.. som er heeele 2 år siden da kan jeg roe ned i julen å bare nyte snuppa mi på 2 år i julen :) GOD JUL!!
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 jeg har også termin 28 januar=) jeg får også det samme som dere. kjennes ut som om lillegutt prøver å krabbe ut..
Teri & lille krabbe Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Hodet som ligger og dunker nedi der ;o) Ble også veldig bekymret når min begynte sånn, klarer ikke gå normalt jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå