Gå til innhold

Nordhordaland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra nordhordaland som er gravide? Nyinnflyttet her, og kjenner få. Vil gjerne ha kontakt med andre!!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Helene85! Jeg bor i Nordhordland. Austrheim kommune. Hvor bor du?Jeg var selv nyinnflyttet hit for 2 år sia, og har enda ikke kommet i kontakt med særlig jenter. jeg har termin 18 februar.Du?

Skrevet

Hei jeg bor også i Nordhordland, er innflytter og vil gjerne bli kjent med noen som bor her ute på landet :o) Har bodd her i litt over 1 år og kjenner egentlig ikke noen her ute. Bor selv i Meland kommune, venter nr 1, er 33 år og har termin i dag.

Skrevet

hei:) jeg kommer fra nordhordland, men bor nå i åsane... jeg er 20 år og har termin 25 april. da skal jeg ha en liten gutt:) er veldig intressert i å komme i kontakt me andre også...vi kan jo prøve å slå sammen nh/ åsane og bergen og bytte på hvor man skal ha treffene?

ett forslag

Skrevet

Heisann!

Bor i Meland kommune, er 34 år og gravid med nr.2! Har termin 11.08.07. Er også intressert i å komme i kontakt med andre fra området:-)

Skrevet

Hei, jeg bor i Bergen, men er fra Nordhordaland og er ofte der ute. Hvor i Nordhordaland bor du da? Når har du termin? :)

• 1 år senere...
Skrevet

Heisann,

Ser du skrev at du er nyinflyttet til norhordaland for en tid tilbake.. men jeg så det først i dag.

Jeg bor på Frekhaug , skal ha mitt første barn i begynnelsen er juni , og er 35 år.

Hvor var det du bodde ?

Skrevet

Heisann,

Jeg bor på Frekhaug , og skal ha mitt første barn i begynnelsen av juni.

Jeg ser du har termin snart... Lykke til !

Gi en lyd om du har lyst på kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...