Gå til innhold

Brio Happy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere om denne? Syns den er så enkel og stilig, men lurer på om bagen kanskje er litt liten?

Den er jo også ganske dyr, 7000,- med bag og sportsvogndel, men brio skal vel være en skikkelig god vogn. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke solgt noen slike vogner( jobber på babybutikk) , men synes vogna er kjempe fin, og har en kollega som er helfrelst:D hehe.. bagen er ikke så stor, det har du helt rett i! men vet ikke når på året du får barn? du bør kanskje tenke litt på hva du har behov for også. Jeg er gravid og skal ha i august, så jeg tenker at jeg vil ha bagen utover vinteren. og da trenger jeg litt stor bag, da lurer jeg på om happy-bagen vil bli litt liten. Men så spørs det jo hvor lenge man ønsker å bruke bagen også. får du på våren, vil jeg si at vogna er yppelig=)

Vet ikke om du ble noe klokere, men bare å spørre;)

Skrevet

glemte å si at jeg er litt usikker på kalesjen..har som sagt ikke fått så mye tilbakemeldinger på happy-vogna, men generelt har brio slitt med at kalesjen må strammes så ofte! noe jeg skjønner kundene er veldig irriterte over.. men vet at brio skulle gjøre forbedringer, så kanskje er kalesjen på happy blitt bedre:) men som sagt er litt usikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...