Gå til innhold

Ingen sykepenger=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykepengene er ikke kommet inn enda=( Noen som helst sjanse for at de kommer over natta tru? De ble jo sendt 19 des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står på nav sine side at utbetalingsdato er 20 desember så enten er de forsinket eller så får du ikke... har du fått før!?

Skrevet

Nei, dette er første gang.. Men de sa i dag at de blei sendt den 19 des. Så de burde jo vært inne... Ellers så er dem vel på vei å kommer i romjula da kanskje...

Skrevet

Jeg skjønner ikke ett plukk av dette her jeg heller. Jeg har aldri vært sykemeldt før så jeg har ikke mye greie på dette.

Men jeg har nå vært sykemeldt siden starten av november. Sjefen betalte de første 16-17 dagene.

Så ringte jeg Nav å lurte på når de hadde utbetaling med tanke på lån og slikt. Joda det var enten 16 eller 20 de skulle komme. Ok.

Så 8 desember får jeg utbetalt det resterende fra november? Ikke akkurat den datoen jeg fikk beskjed om da. Men så går det vel bare en uke så får jeg ett beløp til nesten samme summen. Men den summen stemmer ikke med hva jeg skal ha i lønn i løpet av 1 mnd det var vel kansje halvparten. Så jeg er spent nå, når kommer det mer?

Skrevet

Huff huff... Syns det bare er surr med trygdekontorene jeg... Det er i hvertfall mitt første inntrykk av dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...