Gå til innhold

Å nei å nei!!!!!!!!!!!!!! =0(


Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Der kom den jævla kvalmen!

Hadde håpa eg skulle slippe litt "billigere" unna i dette svangerskapet siden jeg gikk kvalm og spydde 24/7 fra uke 7 og til jeg var 4-5 mnd på vei med Knøttet... Gikk 100% sykemeldt forrige gang grunnet denne jævla kvalmen....... =0(((((

*jippi*lissom...................

 

Blæhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe som har hjulpet meg enormt de siste par ukene er aa spise en liten matbit foer jeg legger meg (f.eks toert knekkebroed) og saa ha et groent eple og et knekkebroed til ved senga. To ganger om natta vaakner jeg og spiser bittelitt. Da holder blodsukkeret seg godt nok oppe til at jeg ikke er saa forferdelig kvalm paa morgenen. (Spyr kun en gang i forhold til fire-fem og foeler meg mye bedre.) Vet ikke om det fungerer for alle, men min kvalme er MYE verre naar jeg ikke har noe i magen og blodsukkeret har sunket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme kan komme av lavt blodsukker, f.eks hvis det går for lang tid mellom hvert måltid. Etter at jeg begynte å spise oftere er jeg ikke så kvalm heller. Håper du finner noe som vil hjelpe. Har du prøvd disse armbåndene? akupressurbåndene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tipsa damer! =0)

Prøver å spise ofte, da jeg også merker at jeg blir kvalmere dersom det går lenge mellom måltidene.. Men matlysta er jo ikke akkurat på topp da. Får hive meg på ritzkjeks som jeg hadde stående på nattbordet under hele forrige svangerskap...

Hmmm kanskje jeg skal prøve meg på sånne armbånd.... Hvor får jeg tak i disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler armbånd!!! De gjorde mirakler for meg i dag, kan nesten ikke tro det!!! Kjøpte dem på apoteket, 149,- kr. Heter SEABANDS: Løp og kjøp. Seriously.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...