Emma*den lykkelige venter Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 Heisann vennen Har jo egentlig tatt julefri fra bim, men måtte bare inn å sjekke hvordan det hadde gått med deg på UL i dag? Er så spent på hvordan det har gått vet du Håper du kommer med en liten oppdatering (som er bra!) Her har nakken låst seg i frustrasjonen. Skal til massør nå snart. Håper han kan gjøre noen underverker på nakken min. Er sååå spent..... Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7540955-ivf-mbaby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 23. desember 2006 #2 Del Skrevet 23. desember 2006 Heia vennen min! Så koselig at du tenker på meg:-))) Må jo innrømme at det er med litt blandet følelser jeg skriver dette til deg. Ville jo så gjerne at du også skulle oppleve denne julen med en baby i magen... Men Emma, vi er unge enda i denne IVF-verden, bare 30år må vi huske. Du har god tid til å få både en og tre små og det skal skje. For vi skal ihvertfall ha to hver, sant?:-))) Jo, var hos Hausken igår og var etter deres beregning 6+1, så jeg har visst skrytt på meg en dag ekstra her inne tidligere... ;-) Så 6+1 igår altså og hjertet på den lille skatten slo som det skulle og den var 5mm stor. Ny termin blir 15.august. Fikk bilder med hjem og fatter det ikke helt. Den eneste man egentlig ser på en slik UL såpass tidlig, er jo bare en slags blinkende hvit prikk (som er hjertet som slår) inne i en rund plommesekk som igjen ligger inntil den ene siden inne i livmoren. Jeg gleder meg til du får oppleve det samme... Og det trenger kanskje ikke bli så lenge til? Har du vært i kontakt med klinikken din? Vil du få ta nye forsøk hos de eller føler du deg klar for å prøve noe nytt? Eller kanskje du bare har tatt en liten pause enn så lenge.....litt julefri fra alt dette gjør deg nok godt. Håper massøren får myket deg opp slik at du får kvittet deg med litt av frustrasjonen din og at du får hvile godt ut og komme deg litt "oppå" igjen. Ønsker deg en gledelig og fredelig jul, Emma - og ellers alt godt her i denne verden som jeg vet vil komme til deg en dag. Sender deg en gigantisk eske med babystøv som du kan åpne når du er klar for det igjen*********************************************************** Mange gode juleklemmer fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7540955-ivf-mbaby/#findComment-7544928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei Behøver ikke ha blandet følelser, husk at jeg spør fordi jeg bryr meg!! Det må være en helt fantastisk og uvirkelig følelse å se det lille hjerte slå på UL. Tenke på at i august så er det et lite barn som ligger i armene dine. Det er et lite mirakel, det er sikkert og visst. Du har vært virkelig heldig med julegaven i år, kan tenke meg familien din er glad på dine vegne og at det er en stolt hanefar i heimen hjemme hos deg nå:) Det er sant som du sier at med våre 30 år er vi regnet som unge innefor prøvrørsverden, og det er godt å tenke på. Savnet og sorgen er stor her, men jeg klarer meg. Og jeg er ikke klar for å gi opp. Skal på ettersamtale med legen over nyttår, og jeg håper han anbefaler meg å fortsette. Er litt engstelig han skal si at siden eggene mine og svømmerne til mannen er så dårlig, burde vi gi opp. Tror og håper han IKKE sier det!!!!!!!! Nå skal jeg og hjernen min forsøke å ta ferie fra prøverørsforsøk, og heller kose oss med familie, venner, god mat og MASSE vin. He he....det er noe jeg virkelig ser fram til å kunne kose meg med igjen. Jeg tar med meg den store esken med babystøv og gjemmer den på et lurt sted, og jeg skal ta den fram når jeg er klar for det igjen, Den tiden kommer snart kjenner jeg meg selv rett:-) Håper du får en strålende julefeiring, og virkelig nyter og kjenner på følelsen av å ha en liten spire i magen:) Mange varme klemmer fra Emma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7540955-ivf-mbaby/#findComment-7548885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå