Gå til innhold

April: Det er visst dagen for positive ting i dag!! :)

**synne**

Anbefalte innlegg

Da vi var i London ble vi stoppet på flyplassen fordi vi hadde væske i bagasken.. Og det viste seg å være tre nydelige rammer -sånne kuler med vann i, med stjerner som flyter rundt inni... Kom ikke på at de var havnet i håndbagasjen vår... -så de tok rammene fra oss... :( Og vi som hadde gleda oss sånn til snuppa skulle få dem, for hun hadde ELSKA dem, rett og slett!! Så fikk vi tilatelse til ¨å tømme rammene, så kunne vi fylle på dem når vi kom hjem igjen..Mannen min gikk for å ordne dette mens jeg satt og venta.... -Det tok sin tid. Og han kom tilbake uten rammene... Fikk ikke opp proppen for å tømme dem. JEg pottesur, fordi vi mista dem....

-Og i dag så fikk vi pakke i posten... -Med tre rosa rammer, med stjerner og glitter og rosa pjuskepels...!!! Mannen min hadde funnet en postkiosk på flyplassen og sendt de i posten hjem til oss!!! :) Tok sin tid..er tross alt 12 dager siden vi kom hjem fra london, men... Er lykkelig for at vi fikk de hele hjem!! Det er første gangen mannen min har klart å holde på en overraskelse for meg!!

-Og gjett om snuppa digga de, da??!!! Var helt i hundre... :)

Nå gjenstår det bare at jeg skal bli bra i halsen igjen, så hadde alt vært perfekt!! -men ser ikke ut til at jeg blir frisk til julaften likevel.. :( Har ikke stemme i dag heller... Dritvondt å svelge og nesa er pottetett...

Jaja...måtte bare klage litt og...for er så lei hosting nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig bra da. Satt meg inn i fortvilelsen din og trodde virkelig at rammene var borte for godt eg.

Utrolig smart gjort av din mann å sende dem hjem, alt for å beholde dem. ;)

Håper du har litt stemme i dag - du slipper å synge med på julesangene i dag da! Hehe - ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...