Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre der ute som har barn i samme alder som er så sinte? Vår lille frøken blir så sint når hun ikke får lov til det ene eller andre. Hun legger seg ned på gulvet, slår og sparker og hyler som en "stukken gris". Blir så frustrert. Det blir til at man prøver å unngå slike situasjoner, men det er ikke alltid det går. dette skjer båce 5 og 10 ganger i løpet av dagen og jeg blir så sliten av det. I tillegg er det masse sutring hvis hun ikke får all oppmerksomhet absolutt hele tiden, og det går jo ikke. Noen ganger må hun faktisk klare å leke selv også.

Hvordan er dere barn på 14 mnd?

Skrevet

Joda sånn er min 14mnd gamle jente å :)

Men ikke begynn å gi etter for da havner dere i en dårlig sirkel.

Jeg er sær tilbake å sier nei selv om hun protesterer å hun glemmer det ganske fort.

Jeg kan jo bare prøve meg å ta en 1minutts hvil på sofaen, for da drar hun i meg å hyler å skal ha meg til å leke sammen med henne.

Gjør jeg husarbeid eller noe annent så kan hun fint leke med seg selv littegranne. Men gud forby, jeg kan glemme å slappe av i sofaen..hehe..

Skrevet

Jeg dyttet opp et gammelt innlegg jeg skrev, med svar, som sikkert kan gi deg litt "trøst" :-)

God jul!

Skrevet

Jenta mi på 14 snart 15 måneder er akkurat lik.

Her idag skulle hun inn i et skap hun vet hun ikke har lov til, jeg sa pent nei og lukket døren og da "løp" hun bort i et hjørne, stod med hendene foran ansiktet og skrek :P Ikke gråt, bare skrek.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...