Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 må nesten bare høre om kanskje det er flere enn me som opplever dette.. Er gravid med nr 2 nå,5uker til terminen og har det så bra som jeg kan ha det:) MEN har hovnet så sinnsykt opp nedentil (altså de ytre kjønnsleppene), vet at dette er normalt.. skjedde det samme da jeg gikk gravid med nr 1, men nå har jeg fått en STOOOOOR blodåre som er kjempe godt synlig!! Ser ut som rene hovedpulsåra=(har på begge "sider" og det går inn mot de indre kjønnsleppene. Ikke nok med det, det ser oxo ut som jeg har fått mange åreknuter etterhverandre på ene siden. FORFERDELIG FORFERDELIG STYGT! Håper for guds skyld (og min egen) at det forsvinner etter svangerskapet. Syns det er dritflaut, ikke med tanke på at samboeren min skal se meg nedentil, men jordmora, fødselsleger, fastlege osv....Er det noen der ute i dataverden som har opplevd det samme, eller vet noe om dette?? Har ikke lyst til å ha åreknuter nedentil i en alder av 24år=(=(=(
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 ei venninne av meg opplevde det samme. såvidt jeg vet ble blodårene normale, men åreknutene ble bare mindre synlige etter fødselen. og hun fikk beskjed om at det var normalt. så det skal du ikke tenke på
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 å sukk=) så godt å høre, u saved my day=) får krysse fingrer og tær på at de forsvinner hos meg oxo.
Labbetøs Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har ikke merket noe til det dær, men jeg har jo heller ikke sett eget underliv på 8-10 uker nå. He he. Gubben hadde nok sagt ifra hvis det var noe da. Men jeg kjenner en som fikk masse av dette, riktig nok rundt endetarmsåpningen. Det forsvant fullstendig ca 2-3 mnd etter fødsel. Det tok altså litt tid, men de ble borte ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå