Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 hei! jenta mi er akkurat blitt 5 måneder.. problemet er at hun ikke liker noen av middags eller pureglassene fra 4 måneder.. er utrolig smakløse og daffne glass, det må jeg si.. hun har fått totalt matnekt..gir bare mme så hun får en liter i døgnet pluss glass nå vil hun ikke ha glass og vil ha mer melk, men det kan hun ikke! vil holde meg på literen.. moser en del frukt osv selv men er student så har ganske liten tid i hverdagen.. blir som regel i helgene..
*Annemor* Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Ja herregud. Hvorfor skulle hun ikke få det? Det er bare mer smak og grovere konsistens på 6 mnd glassene:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 hehe har ikke peiling jeg.. er ikke noe farlig eller noe som barn på 5 måneder ikke skal ha?
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Ja, det kan du. Jeg gjorde det med min siden han fikk grønnsakspure når han var 4 mnd. Ble ganske så lei av det så da gikk han 6 mnd. glass. Ikke noe galt i det. Er ikke noe farlig i de glassene. Bare prøve seg frem og se om hun reagerer på noe i glassene : )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 okei! takk takk.. da skal jeg gjøre det! tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå