Gå til innhold

Er du her Scubagirl?


MammaiLarvik

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare ønske deg en riktig GOD JUL!!!!!

 

Håper alt står bra til med deg og magen.....

Dette blir nok en koselig jul :o) Har dere fortalt familien den store nyheten nå da?

 

Juleklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeei sommersmil..

 

Er her jeg vettu....

 

Ønsker deg og dine også en kjempefin julefeiring.

 

Har vært på UL på torsdag. Hjertet slo kraftig sa legen...

 

Vi skal feire julaften hjemme hos oss med mine foreldre, farmor og faren til samboer (moren må jobbe senvakt). Siden moren hans ikke er sammen med oss på julaften har vi valgt å vente litt med å fortelle.

Vi tenkte litt på å fortelle til hans foreldre 1. juledag. Da er det bare oss 4 som er samlet. 3. juledag skal vi til mine foreldre. Da forteller vi det nok til dem..

 

Men merker at jeg ikke er helt i form om dagen. Er såååå trøtt. Dette måtte jo selvfølgelig både mamma og pappa legge merke til idag da.. hehe.. Men de spurte ikke sååååå mye om hva det var i veien med meg...

 

Hvordan går det med deg og magen din da? Lenge siden jeg har sett noe til deg igrunnen.

 

Juleklem til deg fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Scubagirl!

 

Jeg hører til på sliterne, men kikket litt etter deg her. Var også og snoket på bli gravid siden da du var der, så jeg har fått med meg at du er blitt gravid. GRATULERER!

Er det du som også er på dykkesiden.com? Vel, det jeg lurte på er om du har noen erfaringer ang graviditet og dykking? Kikket litt på dykkesiden, og har lest og hørt mye om at man ikke burde dykke når man er gravid, men hva med tiden før? Jeg har vært prøver i snart 2 år, og har levd normalt og dykket. Det jeg lurer på er om jeg ikke burde dykke nå denne uken. Har ikm på lørdag (tror jeg. Ustabile sykluser), og har litt symptomer nå, men hadde planlagt en dykketur denne uken. Hva tror du? Burde jeg? Det er jo evnt veldig tidlig hvis det skulle være klaff denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 74skytte...

 

Er nok ikke meg som er scubagirl på dykkesiden.com. Jeg har nicket Scubadriver (dykking og mc-kjøring) på dykkesiden...

 

Dersom du er aktiv prøver synes jeg ikke du burde dykke mellom EL og IKM. Sist jeg dykket var 2 dager før EL. Vi var på dykketur den helgen jeg beregnet EL, så jeg trodde nok at løpet var kjørt også denne pp, men der tok jeg feil. EL litt forsinket, og der satt den...

 

Vi har prøvd lenge, og har vel det siste året tenkt masse på dykking etc. med tanke på graviditet.

 

Det er jo ikke forsket noe på dette med dykking, men jeg vil jo tro at trykk og nitrogenutskilling også har innvirkning på foster som på resten av kroppen.

 

Nå er det ihvertfall stopp med dykking for ett år fremover...

 

Krysser fingrene for dere og sprer litt babystøv i din retning..

 

Klem fra...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så godt å høre at det går bra med deg! Håper de kommende besteforeldrene ble fornøyde med nyheten..........? Skulle bare mangle egentlig...

 

Jeg hører til inne på 2. tri jeg, er nok derfor du ikke har sett noe til meg. Men må inn her og se etter deg innimellom da...

Formen min er kjempebra! Har ikke hatt noen plager hittil. Bare trøtt og sliten de første ukene, men det gikk over. Magen begynner å bli ganske stor nå, og det er morro. Nå i romjulen har jeg merket masse liv. Pappa`n har også kjent sparkene. Gled deg masse :o)

 

Fortsatt god jul til deg fra..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen sommersmil...

 

Er utrolig sliten og trøtt disse dagene mellom jul og nyttår. Jobber halve dager, siden det bare er sånn i romjulen...

 

Men tenker med grøss og gru på fulle dager igjen over på nyåret. Men det går seg nok til...

 

Har fortsatt ikke mange "plagene". Ømme pupper og stikninger i underlivet. Har ikke hatt blødning en eneste gang. Så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal.

 

Har fått time på kvinneklinikken i Tbg. 8. januar. Vet ikke helt hva de skal se/gjøre den dagen, men pappa'n var velkommen til å være med. Det er ikke UL jeg skal på, for det får jeg innkalling til senere..

 

Men nå er det natta for min del... Er stup trøtt jeg...

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...