Gjest Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal på julekonsert, mannen er "barnevakt". Baby er 11 uker. Hvor mye mme på flasken og hvor mye malt ekstrakt på flasken?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 hvor mye veier han da? 150 ml drakk jenta mi når hun var på den alderen. om du gir nan er det litt malt i det.. men en halv teskjei kanskje?
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 du trenger ikke malt i mme hvis du ellers ammer.magen fungerer alikavell da. min spiste 150ml på den tia
Winterlady Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Jeg gir MME og en halv teskje maltekstrakt i løpet av dagen i ett måltid, og magen funger bra den. Er jo mye B-vitaminer i malt, så de skal jo ikke ha overdose heller.
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 takker=) er tilbake fra vakker julekonsert...ammet tassen like før jeg dro. Mannen min tok feil av " å-jeg-er så-trett" gråt og sulten gråt og stappet innpå en 100ml en time etter jeg ammet...resultat overmett hyper baby....hehe men nå har han endelig roet seg....greit å få prøvd seg borte fra baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå