April_baby Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet om det er skadelig å ta noen få striper i håret når man er gravid? Tenker på å puste inn den sterke lukten. GOD JUL alle sammen!
ractor Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 skal ikkje vere farligt å stripe eller farge håret. frisører jobber jo under graviditet. etter det jeg har hørt så har det inngen betydning.
April_baby Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 Okay Va det eg åsså tenkte, siden frisører som er gravide jobber med stripng/farging til daglig. Tusen takk for hjelpen GODJUL!
moccan Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Hørt at man helst skal gjøre det hos frisøren. Hvis du gjør det selv er det lett å få middelet på hodebunnen. Jeg striper/farger etterveksten ca. hver 6-8 uke hos frisøren.
April_baby Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2006 Okay. Tusen takk for godt råd Har så lyst å fikse litt på håret til jul jeg åsså selv om eg er gravid. Siden dere sier det går fint, så går det sikkert fint GOD JUL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå