Gå til innhold

Blankt slim!!! Er det da blodproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 uker igjen til termin, så jeg skjønner ikke att det e noe som skjer enda heller sånn sett. De to siste gangene jeg har vært og tisset de siste to timene, kommer det en god del blankt langt slim ut. Men er det normalt mot slutten av ett svangerskap, eller er det noe som er i ferd med å skje? For slimproppen skal det vel være blodspor i, og dette er helt uten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er slimproppen, høres ikke helt slik ut. Men om det i så fall er slimproppen trenger det ikke å bety at det skjer noe. I bøkene mine står det at slimproppen kan gå en måned før fødselen.

Skrevet

hei,jeg hadde akuratt samma tilfelle for noen dager sia,var på vanlig kontroll hos jm og fortalte hun dette men hun sa ikke noe særlig rundt det,så virket ikke som om det var så viktig...hmm..hun sa ta på deg truseinlegg og se ann på det farge/konsistens... men merklignok stoppet det opp dagen etter jm-kontrollen:S hmm..

Skrevet

jeg hadde det slik de siste tre-fire ukene sist jeg gikk gravid, så kan nok være en stund igjen ennå.

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

slimproppen ser ut som en "propp", veldig seig, trenger ikke være blod i den. Vanlig å ha mye utflod og slim mot slutten av svangerskapet=)

Skrevet

henger meg på mammaen til Odin sin forklaring. Høres ut som uflod.

Skrevet

Det er nok utflod. Jeg har akkurat det samme. JM sier at dette er vanlig i slutten av svangerskap, og da særlig i forbindelse med kynnere.

Skrevet

Jeg hadde det samme for noen uker siden og trodde og det var slimproppen..Inntil igår, for da kom slimproppen og det var ingen tvil.. En stor, ekkel klase med litt blod i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...