Gå til innhold

Hva syns dere om dette guttenavnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Baldrian er et søtt navn. Og om dere har forelsket dere i navnet trenger dere ikke ta noen hensyn til hva andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baldrian er en uanselig plante med dårlig lukt, brukes som beroligende og sovemiddel. Ikke helt det jeg ville at sønnen min skulle hete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler dette faller i samme gate som Bastiander. Er det ett navn? Jeg har aldri hørt det før. For meg blir det en sammensetning av to (ellers fine) navn, bare for å være spesiell, og jeg likte det ikke. Synes heller ikke klangen var veldig fin. MEN; det er jo dere som skal velge, og ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et navn i det hele tatt.. synes det høres tåplig ut. ville ikke kalt barnet mitt det, ikke en hund el hest heller ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt stilig jeg, kanskje litt barnslig, som Linus. Besteforeldrene mine hadde en katt som het Baldrian da jeg var liten. Men tror jeg liker Balder eller Bastian bedre til et menneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

HMMM - i visa til Alf prøysen handler det om "a Marte og 'n Baldrian". Men Baldrian er katta hennes da... For meg er dette på linje med Burmann, Dagros eller Fido - dyrenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...