3barnsmor? Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 svangerskapet. Var å hørte hjertelyden her i forrige uke, trodde følelsene skulle komme da men den gang ei. De kommer ikke. Ikke føler jeg meg gravid heller(eller jeg vil vel ikke føle meg gravid)å av og til så ønsker jeg ikke faktisk ikke barnet. Dette er mitt andre barn, hadde aldri sånne følelser i første svangerskap. Velger å være anonym i første omgang jg.
3barnsmor? Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2006 Men hehe, jeg glemte å trykke på anonymknappen så da er jeg visst ikke anonym lell heheh.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 hei hei! jeg hadde det også sånn når jeg var gravid,ingen følelser for barnet inni magen i det hele tatt! Jeg råder deg til å snakke med legen eller jordmoren din, da kan du kanskje få hjelp til det nå slik at du slipper å slite veldig med dette når barnet ditt kommer. Jeg visste ikke at jeg hadde fødselsdepresjoner, nå er sønnen min 7 mnd gammel og jeg sliter veldig, jeg klarer ikke åvære alene med han i ett minutt engang uten at jeg kjenner et veldig raseri mot han.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Hei:o) Jeg hadde det presis likedan da jeg gikk gravid, følte ingen gleder ved å høre hjertelyd, ul og alt det andere som føler med. Idag er hun 6 mnd og 14 dager gammel og jeg sliter med fødelsdep. Takler ikke tryne på henne engang før jeg vil kvele henne. Ta kontakt og få hjelp med en gang er mitt råd. Trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 gleden kommer:) Det er ikke like stas med nr 2 som med nr en, men det blir det når du blir deg selv igjen. Då mener jeg når du er ferdig med fødsel og hormonene er vekke:) En blir tullerulls når en er gravid, en skal være det:) men jeg hadde snakket om det med jordmor, jeg føler det samme som deg. Har ingen følelser??Driver å fantaserer om at jeg mister fosteret osv.......men jeg vil beholde det, det er ønsket Jeg skal snakke med jordmor, men har hørt at det er helt normalt. En klarer ikke å holde disse hormonene under styr. Depresjon er vel noe annet , tror ikke vi har kommet helt dit enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå