Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Fikk plutselig en mms med bilde av en potte med bæsj i!? Jippy, liksom? Mini er 9 mnd og har ennå ikke satt seg opp selv, er en rolig baby. Da faren hentet mini og spurte hvordan dette var gått til svarte svigermor at han hadde satt på potta i 5 minutter etter middag. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere jeg? Litt rart at han bæsjet også da han bare bæsjer hver annen dag sånn ellers... Hmmm, reagerer litt jeg, men er ikke sikker på hva jeg føler ;O)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 syns ikke det e nå å bli hysterisk for.. syns det va litt arti da! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Er jo ikke hysterisk da, bare litt undrende....? Synes at det var en litt rar ting å gjøre så tidlig. Synes at foreldrene selv skal få bestemme når pottetreningen begynner...
~ Fru L ~ Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Syns det var litt merkelig jeg da. Utrolig hva de kan finne på...
moo Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 At noen driver med tidlig bruk av potte (sånn potty timing heller enn potty training) er nå en ting, men jeg synes det er noe som foreldrene skal bestemme, ikke besteforeldrene. Jeg er ikke spesielt hårsår, tror jeg, men dette hadde jeg reagert kraftig på!
*Lissi* Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Tror ikke jeg hadde brydd meg engang. Kan jo bare si at dere vil vente. Tror det var ganske vanlig i "gammledager" å begynne tidlig med pottetrening.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Takk for støtten jenter! Kjenner at jeg synes at det er litt rart da... hmmm, er jo ganske uskyldig på den ene siden, men reagerte litt da jeg fikk den mms'en. Først klarte jeg ikke helt å se at det var en bæsj, he he.
mamma:) Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Er vel ikke dems avgjørelse når mini skal begynne å sitte på potte. Jeg hadde blitt irritert hvis dette var meg...men jeg liker å ha kontroll på det meste med mini da.
Bussi Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Jeg tror jeg hadde reagert på det med å ikke få være med første gang han prøvde potte (eller andre ting for den saks skyld), syns liksom foreldrene har rett til å være med på det jeg, og ikke minst bestemme når pottetreningen skal begynne
mai mammaen til to Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 syns det var en god ide jeg.. men jeg hadde kanskje syns det var dumt at jeg ikke var der første gang selv.... når datteren min har hatt hard mage så har hun hatt problemer med å bæsje i bleien... det kommer bare ut små kuler...så da har jeg i stedet holdt henne over doen...sånn at hun "sitter" og da får hun mye lettere til å trykke... det blir jo som å sitte på potte... kanskje jeg rett og slett skal skaffe en potte til henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå